Onderzoek

De laatste tijd worden steeds meer onderzoeken gepubliceerd over de resultaatmeting van marketing activiteiten. De terminologie is daarbij uiteenlopend:

  • Accountable Marketing
  • Enterprise Marketing Planning (EMP)
  • Marketing Accountability
  • Marketing Performance Measurement / Management (MPM)
  • Return on Marketing Investments (ROMI)
  • Marketing Resource Management (MRM)

Accountable Marketing voerde eigen onderzoeken uit naar het wel en wee van marketing accountability. Wilt u meer informatie over de uitkomsten hiervan, neem dan contact op via het contactformulier.

Interessante onderzoeken zijn te vinden op:
VisionEdgeMarketing.com
Lenskold.com Benchmark research on the practice of marketing (free summary)
MarketingProfs.com
CMOCouncil.org

Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek

Is uw organisatie ook toe aan ‘Accountable Marketing’, neem dan voor meer informatie of een vrijblijvend gesprek contact op met Michiel van de Watering.

Ga naar contact

Bestel het boek!

Het boek is te bestellen bij:

Noordhoff Uitgevers
Management Boek

MarketingKassa cover

Bestel het boek direct bij: NOORDHOFF UITGEVERS of MANAGEMENT BOEK