Case: Interim Management

Herintroductie Merk en switch Marketingafdeling

De belangrijkste affiliate van een direct writer verbrak de relatie en nu moest het merk op eigen benen komen te staan. De marketing afdeling was traditioneel product gericht georganiseerd, dus deze moest draaien naar een klantgroep gerichte indeling.

Bij de ontwikkeling van de introductie campagne werd met de verschillende media partnes een resultaatafhankelijke vergoeding overeengekomen. Ook het creatief bureau werd hierbij betrokken zodat ook de uitingen tijdig aangepast konden worden op basis van de resultaten. De belangrijkste meetinstrumenten waren:

  • Merkbekendheid (TOMA)
  • Aankoop intentie
  • Offerte aanvragen
  • Conversie

Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek

Is uw organisatie ook toe aan ‘Accountable Marketing’, neem dan voor meer informatie of een vrijblijvend gesprek contact op met Michiel van de Watering.

Ga naar contact

Bestel het boek!

Het boek is te bestellen bij:

Noordhoff Uitgevers
Management Boek

MarketingKassa cover

Bestel het boek direct bij: NOORDHOFF UITGEVERS of MANAGEMENT BOEK