Accountable Marketing

“De resultaten van onze marketing activiteiten zijn helemaal niet te meten.”, een vaak gehoorde uitspraak die onwaar is. Als het waar zou zijn, waarom dan nog investeren in deze activiteiten?

Bovendien zijn steeds meer bedrijven overtuigd dat de resultaten wel degelijk te meten zijn. Deze overtuiging is de afgelopen jaren gevoed door:

  • DM en Internet activiteiten zijn bij uitstek goed te meten
  • De ontwikkeling van tools om marketing activiteiten te plannen en te meten is sterk verbeterd
  • Marketeers dreigen verder weg te zakken in de hiërarchie, waardoor anderen beslissen over het marketing budget.

Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek

Wilt u weten hoe in uw organisatie Accountable Marketing te realiseren is en wat de investering in mensen en systemen u oplevert? Neem voor meer informatie of een vrijblijvend gesprek contact op met Michiel van de Watering.

Ga naar contact

Bestel het boek!

Het boek is te bestellen bij:

Noordhoff Uitgevers
Management Boek

MarketingKassa cover

Bestel het boek direct bij: NOORDHOFF UITGEVERS of MANAGEMENT BOEK